FAQ - najczęściej zadawane pytania
Możemy współpracować zarówno projektowo, jak i długofalowo. Bardzo cenię długie współprace, podczas których mogę lepiej poznać Twój biznes i zaproponować rozwiązania skrojone na miarę. Oferuję wsparcie w niżej wymienionych obszarach:
- Strony www – tworzenie oraz administrowanie/opieka
- Sklepy online
- Platformy kursowe
- Systemy mailingowe/newsletter
- Landing page / One-Time-Offer (OTO)
- Automatyzacje, integracje
- Podcast
- Konsultacje 1:1 – indywidualne wsparcie dla Twojego biznesu
Pełną ofertę znajdziesz TUTAJ. A jeśli masz dodatkowe pytania, zachęcam do skorzystania w formularza kontaktowego, który znajdziesz w zakładce KONTAKT.
- Konsultacja wstępna. Podczas konsultacji omówimy Twoje potrzeby i ustalimy zakres prac. W ciągu 3 dni roboczych otrzymasz ode mnie ofertę.
- Akceptacja oferty. Po akceptacji oferty podpisujemy umowę. Po zaksięgowaniu zaliczki rozpoczynam proces tworzenia strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- Działam, tworzę, sprawdzam… Rozpoczynam intensywne prace nad Twoją stroną. Ty natomiast masz czas, aby przekazać mi teksty, grafiki i zdjęcia.
- Testy i oddanie pierwszej wersji strony. Po zakończeniu prac pokazuję Ci stronę i testujemy, czy wszystko działa poprawnie.
- Końcowe rozliczenie. Po akceptacji projektu przesyłam Ci fakturę końcową.
Skontaktować się ze mną można poprzez zakładkę KONTAKT (znajdziesz tam formularz kontaktowy), mailowo martamikolajczak.wa@gmail.com lub poprzez wiadomość na Instagramie.
Tak, wystawiam fakturę bez VAT.
Współpraca najczęściej rozpoczyna się od bezpłatnej konsultacji wstępnej (link znajdziesz tutaj). Po spotkaniu wysyłam krótkie podsumowanie oraz wycenę omawianych prac. Następnie czekam na akceptację przez Ciebie oferty, przygotowuję listę materiałów/treści/zdjęć, które od Ciebie potrzebuję i po ich otrzymaniu rozpoczynam działania 🚀, a Ty zyskujesz dodatkowy czas i nie martwisz się o nic więcej.
Realizacja strony internetowej trwa od 4 do 8 tygodni, w zależności od stopnia zaawansowania projektu, ilości materiału, który będzie na stronie, a także od planowanych funkcjonalności (sklep, platforma kursowa itp.).
Im wcześniej, tym lepiej! 🙂 Jeśli nie masz jeszcze swojej strony czy sklepu, na którym będziesz sprzedawać wydawany produkt, optymalny czas to 3-4 miesiące wcześniej. Wtedy mamy zapas czasu i możemy zaplanować wszystkie działania ze spokojem. Jeśli działasz w sieci już od jakiegoś czasu i będzie to Twoja kolejna kampania, 2 miesiące przed planowanym wydarzeniem to będzie idealny moment.
Jak najbardziej!
Szczególnie podczas działań nad stroną internetową czy sklepem, pomagam w doborze hostingu, domeny, a także w zabezpieczeniu strony pod kątem prawnym. Z chęcią podzielę się kodami rabatowymi, które obniżą cenę hostingu czy regulaminu sklepu internetowego/polityki prywatności/regulaminu newslettera 🙂
Korzystając z moich sprawdzonych poleceń masz pewność co do jakości, którą otrzymasz, ponieważ sprawdziłam tych podwykonawców już wielokrotnie i nie polecam byle kogo 🙂